Skummat?

Jag undrar om spammare skumläser min blogg? Jag kommenterade ju de spam-mail jag får i det här inlägget. I förbifarten, och som en klart mindre poäng, konstaterade jag att de är på engelska. Något som då uppenbarligen inte ökar mailens trovärdighet hos mig.

Men sen jag skrev det inlägget, roligt nog, så har jag fått en god dos av spam-mail på tyska! Det har jag inte fått förr. Visst, min tyska är lite knackigare än min engelska, men i annars verkar de följa samma mönster som tidigare. Så eventuella spammare har inte läst särskilt noga.

De åker lika fort i skräpkorgen, men det är lite kul hur två (mest troligtvis) helt separata och obetydliga händelser kan vävas ihop (till en konspiration? ;)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0