Sent om sider ska de vakna...

Aftonbladet skriver om folk som får sina skyltar stulna. I kommentarerna kan man bland annat läsa frågan om någon har en lösning. Vill självgott påminna om att jag faktiskt redan skrivit om detta, och givit ett förslag. Som tillägg kan jag bara säga att jag lider med Martin och jag blir bara irriterad när informationsansvarig för projektet inte kan ge raka svar, och inte ens försöker besvara reporterns frågor. Det är respektlöst. Än mer respektlöst är att svaren snarast tyder på att Vägverket inte vill erkänna problemet. Skulle de erkänna det som ett problem skulle de vara ett moraliskt tvungna att göra något åt det, vilket de uppenbarligen inte vill. Istället skjuter man som huvudansvarig allt ansvar ifrån sig på Skatteverk och framför allt den lilla individen. Svagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0