mtyrsngyD

Det är Dygnsrytm baklänges ( -för den som inte orkar lista ut det själv). Passar bra på mig just nu. Hade jag kunnat skriva det upp och ner och spegelvänt också så hade jag gjort det. Borde nog gå och lägga mig egentligen om jag ska ta död på den där förkylningen innan den fått fäste på riktigt - men har inte lust helt enkelt. Inte speciellt trött. Inte nu på natten åtminstone. Nu kan man ju vara uppe och blogga, surfa runt - eller vad man nu vill pyssla med... Och solen står ju faktiskt mitt på himlen - bara inte här. Här är det ganska molningt men inte mulet. Så varken snö eller meteorregn för mig... (se tidigare inlägg)

Såg en film tidigare ikväll som gjorde sitt bästa för att få mig att somna. Rumble Fish. Trött och seg historia, men det kan ju vara kul att se en ung Nicholas Cage, Matt Dillon, Diane Lane och Laurence Fishburne. De hade en liten annan stil och utseende då - runt 20-årsstrecket och precis inne på 80-talet. Annat är det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0