Krypa till korset

Tyckte i ett tidigare inlägg idag att Expressen skrev förvirrat. Ska krypa till korset och erkänna att det nog var jag som var förvirrad (kanske var det nattens tidsresa). Tycker fortfarande inte det är en särskilt bra artikel - men den är nog mer korrekt än vad jag gav sken av tidigare. Tycker fortfarande den är ryckig och fragmentarisk - något som tydligen lurade mig att läsa nåt som inte stod.
(Bilartikeln är ändå och fortfarande en favorit)

Vidhåller dock resonemangt kring artikeln...

Nåja. Malte var hur som helst snäll att kommentera artikeln och ge en länk till Popast.nu, där man diskuterar kometen och bättre visar hur och var man kan hitta den. Självklart borde jag som rymdintresserad (och dessutom prenumerant på tidningen) ha en länk till Popast.nu. Ska fixas genast. Är du också rymdintresserad kan jag rekommendera tidningen. Billig och med bra artiklar och tips, på svenska, för den intresserade.

Tänkte dessutom lägga upp lite mer rymdlänkar efter hand... bland annat till Astronomy Picture of the Day - och annat jag tycker är nämnvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0