Jag undrar om de tycker det är pinsamt?

Artister vars karriärer sträcker sig över flera decennier kan ju faktiskt sitta och jämföra hur deras videos och låtar ser ut nu och då. Jag undrar om de, liksom vi andra dödliga som inte är helt stolta över frisyrer, klädmoden och stilar som vi anammat förr, faktiskt tycker att deras offentliga verk kan vara lite pinsamma?

Slå en kik på R.E:Ms Shiny Happy People till exempel. Faktiskt en bra låt (i mitt tycke) men inte skulle jag gå till jobbet klädd så. Speciellt kepsen är ju ett lite väl långt steg över gränsen. Michael Stipe säger ju, enligt Wikipedia, att han inte är så glad i den sången. Frågan är ju bara varför, är det själva sången, eller videon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0