Det är jag som är Spiderman!

Jag har haft lite problem att minnas det själv, men det här web-testet fick mig att minnas som om det vore igår. Det är jag som är Spiderman. Det förklarar ju helt min iställning till övriga spindlar och min ambition att ta över världen. Det är ju självklart bara ett resultat av att jag har omedvetet undertryckt behovet att jaga bovar och spana från kyliga, isklädda taknockar. Detta förklarar så mycket. Jag undrar bara var min Spiderman-dräkt ligger, den behöver troligen tvättas (OBS! Har du hittat den så ring mig, den tål inte torktumling). Och Mary Jane... klockan åtta ikväll funkar utmärkt.

Vem är du?

Kommentarer
Postat av: Maria

Mm hoppas också att jag kan få ngn att gå till blodcentralen:) Sån kort tid och sån liten insats för att hjälpa andra...

2007-03-05 @ 18:24:19
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0