Debatt... mycket viktigt! Ge din åsikt du med!

Det här är inget att skratta åt. Det här är mycket viktigt. Åsikterna går isär. Ska man mötas vid någon kompromiss eller ska var och en sitta på sin kant och hålla på sitt. Det är känsligt. Svårt. Jag pratar givetvis om hur mycket man ska baka sin kladdekaka. Hur kladdig/rinnig den ska vara. Jag hör till den falang som tycker att den ska vara så lös som bara är möjligt. Jag vill ha ett skal ytterst och sen ska bara chokladsmeten välla ut. Ärligt talat, jag har funderat att helt enkelt micra smeten och sen äta direkt ur bunken. Ikväll misslyckades baket något... helt plötsligt blev det mycket att göra och kakan fick stå någon minut för länge i ungnen. Arrgh. Nu blev den ju alldeles för hård. Nu blev den ju bara kladdig.

Hur ska din kladdekaka vara?


119293-9

Kommentarer
Postat av: SB

Nästan flytande... med grädde

2007-03-15 @ 23:15:53
Postat av: SB

Inte lika flytande som du iofs...

2007-03-15 @ 23:20:27
Postat av: Daniel

Lite krämig ska den allt vara. Det viktigaste är däremot att man slipper grädden. Det är kakaon jag vill åt, så varför ska jag döda den med massa mjäkigt klägg? :)

2007-03-16 @ 07:48:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/174

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0