Byggmästare/Inredningsarkitekt

Bilen från Ikea var just här. Det tog bara en fyra fem veckor... Nåja. Det är historia nu. Nu har jag ett antal kartonger som ligger och väntar på att öppnas och möbler som väntar på att byggas. Och så får vi se om min grova uppskattning funkar och allt får plats där jag tänkt. Kan bli tajt på sina håll.

Förresten. Jag hoppas på 0 så klart, men den som gissar rätt på antalet väsentliga delar som saknas får... hmm.. får förklara sig varför han/hon spionerar på mig. För man kan väl inte ha sån tur att man gissar rätt på sånt?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaa! Helt rätt. Precis, man vill ju heller inte de ska läsa ihjäl sig. Det man kan göra är ju att sätta upp veckomål som blir som läxa och som man ska kunna till nästa vecka, och som man också jobbar med under skoltid. Så behöver bara de som inte jobbar på skolan jobba hemma =P Ha de bra!

2007-03-13 @ 18:22:38
URL: http://historylollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0