Hovmästaren... det är en fluga i min soppa...

... eller ett hår i mitt kex. "Alla skrek rakt ut" står det i Expressen. Jag tycker det underligt för det första att det står överhuvudtaget. Vilken nyhet. Wow! En kille har hittat ett (två) hår i sitt kex, stoppa pressarna. Och ok... det kanske inte är så trevlig. Men överreagerar vi inte nu. Släng kexet och ta nästa? Byt paket. Och så grova var inte håren. Bilden på kexet behövdes ju uppenbarligen förstoras en hel del för att håren skulle framgå tydligt. Jag bara undrar, så här på kvällskvisten, hur fick GT/Expressen reda på den här "nyheten"? Är det ett försök att skaffa sympati inför Göteborgskex. Nåja... min sympati fick han inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0