Drained...

Känner mig en aning tom nu på kvällen, fast det får jag väl faktiskt skylla mig själv för. Det var ju faktiskt jag själv som både bokade tid och vandrade ner till blodcentralen och donerade plasma. Fast det är ju en vinn-vinn situation. Jag får en liten belöning och jag gör nåt som är bra för någon annan. Dessutom så är det inte särskilt ansträngande, att ligga på en brits i trekvart och bli serverad saft. Mmm. Så är du inte känslig för blod eller sprutor är det nånting jag rekommenderar. Första steget kan du ta på GeBlod.nu.

Så nu surfar jag in på Ikea.se och ser avdelningen Tillbehör för Barnen. Undrar vart tillbehören till vuxna tog vägen. Jag som så gärna skulle vilja ha en extra arm, röntgensyn och en halv liter plasma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0