A penny for your thoughts

Jag är otroligt nyfiken på vad min brevbärare tror om mig. Vet inte om han träffat mig, vi har säkert mötts i trapphuset nån gång, men vet ju inte om han sett att jag bor här. Men, han kan ju gissa/lista ut att jag är en kille och antagligen är ganska ung eftersom jag bor i ett studenttätt område. Jag undrar, eftersom jag i posten fick ett knallrött glansigt A4-kuvert där det står mitt namn i STORA bokstäver och Fall för frestelsen - Bara för dig som prenumenerat tidigare och ett erbjudande om Laura. Laura är en tidning som jag tror, och de själva säger, är för medelålders kvinnor. Jag är inte en medelålders kvinna. Tror inte jag skulle tycka om tidningen särskilt mycket, har nog aldrig öppnat en. Jag har däremot faktiskt prenumenerat, så det är inget felskick, men det var bar för att utnyttja ett erbjudande åt någon annan. Men det kan man ju inte veta... jag undrar bara vad brevbäraren tänkte om mig och mina intressen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0