Herregud... men bestäm er!

Jaha, så var det dags för en vända till. Inte för att jag egentligen bryr mig alls, men nu kan inte ens jag låta bli att kommentera det hela. Fadde och Linda ska gifta sig (Expressen). Igen. Men kan de inte bestämma sig? Känns som om de kör något som kan liknas vid april-väder förhållandevis. Vi får väl se om det räcker ända fram tills vigseln den här gången.

Förresten. Var inte Fadde utblottad för ett litet tag sen? Jag menar... en ros är inte helt billig senast jag kollade. Fast tusen kanske var en överdrift. Eller så gör man allt för romantiken.

Jag undrar om spelbolagen kommer ta upp förhållandet som spelobjekt. I såna fall kanske jag också kan vinna pengar så jag har råd med rosor i mängder. Mitt tips är på vigsel med uppbrott två veckor senare. Och att de påstår att de aldrig mer ska bli ihop igen. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0