Mer perspektiv på problemen...

Ok, jag är frustrerad över min uppsats som aldrig blir rättad. Sen har man ju alla sina skavanker och bekymmer. Förkylningen kanske sätter in, kylen är tom... Men man ska inte klaga. Läste en artikel i TorontoSun om ett par föräldrar som redan förlorat en son på grund av hjärtfel och nu fått veta att deras två andra barn lider av en dödlig nervsjukdom, som förutom kraftigt påverkar deras förmåga att fungera normalt, dessutom kommer att hindra dem att uppleva sina elfte födelsedagar. Det kanske finns bot i en stamcells-kur som bara ges i Kina, men den är förutom alla andra åsikter man kan ha om stamceller, väldigt dyr och utanför föräldrarnas ekonomiska möjligheter. Jag kan inte hjälpa ekonomiskt, men jag skänker dem en tanke...

Mina problem ser en aning futtiga ut nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0