Man får väl vara nöjd med så många pinnar man kan få...

Åtminstone som det ser ut i dagsläget. Men HV lyckades i alla fall ta en seger, även om det nu krävdes förlängning för att få till det (3-2 mot Brynäs). Min kontakt på matchen påstod dock att HV borde vunnit under ordinare, speciellt borde man gjort mål under första perioden, men att man överarbetade avsluten en aning. Låter som typiska symptom på ett lag som är lite osäkert och ängsligt. Tyvärr. Det omdiskuterade nyförvärvet Jan Hrdina debuterade, men rapporterna talar om att han var lite vilsen. Något som han enligt HVs hemsida själv höll med om, men han tyckte det släppte mer och mer under matchens gång. Att han inte är inspelad förvånar mig inte - han har ju inte vart med laget sen i tisdags om jag hört rätt - men man får ju hoppas att det lossnar mer för killen. Förhoppningsvis redan på lördag i Luleå - och förhoppningsvis då med mig på läktaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0