Julpanik - knappast...

Jaha. Tror jag satt något sorts personligt rekord idag. Har idag inhandlat min första julklapp. Och då var det inte ens en sådan julklapp som var till mig själv. En äkta, riktig och legitim julklapp. Vilket påminner mig om denna uppmaning till de som är berörda. Önskelista. Börja nu!

Tog nummer 052 (äntligen) när jag traskade ner till centrum idag. Ska väl sägas att jag inte letat ihjäl mig, men det numret har undvikit mig i en och en halv månad nu. Nu såg jag det två gånger inom 15 minuter. Det är så typiskt. Och för att bara reta mig lite sådär extra, såg jag 054 tre gånger efter det, 530 en gång (och 051 ett par gånger). Fast det är ju min platespotting det... inte följer det några lagar om statistik eller slump det minsta.

Kommentarer
Postat av: Storebror

Nu är du allt bra tidigt ute må jag tro. Så du ska inte flänga runt den 23:e i år?

2006-10-10 @ 18:36:10
Postat av: Enc

Nope. Den 23:e ska jag luta mig tillbaka i en fåtölj framför min låtsas-brasa på TVn och sippa glögg. Och undra om det blir snö tills jul...

2006-10-10 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0