Frustrerad HV-supporter

HV-supportern, det är jag det. Och jag är frustrerad. Leda med 2 - 0 inför sista och släppa in 5, fem, F E M, mål i sista. Suck. Jag som var ganska säker på att HV skulle kriga på den övre halvan, nu börjar jag snegla på kvalstrecket. Och jag vet inte vad man skulle göra. Jag har förtroende för Mårts och tränarna, jag tycker laget är, eller borde vara, så pass bra att man klarar av det här. Och uppenbarligen kan man när man vill. De två första perioderna var ju tydligen riktigt bra! Fast det betyder ju lite när man slarvar bort allt i sista...

Suck.

Det är en tung dag att vara HV-supporter.

Kommentarer
Postat av: F

Som Timrå supporter är det lättare att le dessa dagar...

2006-10-09 @ 23:18:25
URL: http://freddeland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0