DVD-kväll?

Ögnade igenom kvällens TV-tablå. Såg inte hoppfullt ut. Trean visar fotbollen, men svensk landslagsfotboll har inte... hm... övertygat mig på sistone. Fanns tre filmer att välja på, men jag har ju sett alla. Ripley i tvåan är väl ok, Unbreakable i TV4+ riktigt bra (Shyamalan är en strålande filmmakare!). Priset tar dock 6:an som visar Anaconda. Det är en riktigt patetisk film med hemska specialeffekter... jag undrar hur de lurade faktiskt riktiga skådisar att vara med i den filmen.

Nåja... det får bli en film ur DVD-samlingen eller så dumpar jag TVn...

Kommentarer
Postat av: Qaroline

De visdae ju Anaconda för nån månad sen på 3an...
De krutar på fredagar sen Lördagar finns de aldrig något att se... Jäkla strunt tv!

2006-10-07 @ 09:57:50
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Enc

Wow... ja, det tyder ju på den goda smaken hos 3an/6an. Att den filmen (Anaconda) faktiskt vunnit priser är ju helt otroligt, tja förutom Razzie Awards då, som den inte vann. Trots mängder med nomineringar... Suck.

2006-10-07 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0