Det är natt nu...

Internet är fantastiskt. USA också. Kombinerat är de oslagbara. Hittade den här länken till USA's officiella tid. Förutom en jättestor klocka så har de en karta där man kan se hur solen står. I de mörka områdena är det natt förklarar en informativ text. Nähä?! Och eftersom Sverige ligger mitt i det mörka området så är det natt nu. Det hade jag aldrig kunnat lista ut själv...

Tekniken är underbar...

Fast just nu är jag rätt sur på den. Har suttit uppe för att lyssna på webradio - och nu när allt ska dra igång funkar inte länkarna. Och detta på en stor, välkänd etablerad hemsida som nhl.com. Frustrerande.

Så ska jag vänta och hoppas att det fixar sig, eller ge upp och gå och sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0