Desperata Hemmafruar

Har suttit och surfat runt på lite bloggar. En överväldigande majoritet skriver om Desperate Housewives. Det var allt ifrån lugna kommentarer, desperata konstaterande att säsongen var slut till live-rapportering. Wow. Min egen erfarenhet av DH (som jag förstått det förkortas) sträcker sig till ett par TV-trailrar. Jag har nog inte sett mer av ett riktigt avsnitt än det tar att flytta fingret från femman till nästa knapp på fjärrkontrollen. Fast jag kanske missar nåt, vad vet jag... Kul att det finns nåt som engagerar folk (mest tjejer verkar det som om jag ska vara ärlig :) )

Hur som helst. DH får ta en kölapp. Jag har nog med TV-serier som jag tänkt se att hålla mig sysselsatt dygnet runt skulle jag gissa. Och jag har faktiskt tänkt att göra nåt annat än se TV-serier. Fast det kanske finns en lördagförmiddag 2013 ledig... ska kika i almanackan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0