Internetberoende

Satte mig igårkväll och skulle slappa lite framför datorn, något jag tyckte mig förtjäna efter 2 timmar på innebandyplan. Men istället för en lugn stund fick jag en lektion i hur i internetberoende jag var. För min uppkoppling var om möjligt ännu segare än vad jag själv kände mig. Länge strejkade den helt. Men men... vad ska jag göra då? Kan inte kolla nyheter, kan inte surfa runt, kan inte kolla upp hockeyn, kan inte blogga, kan inte kolla forumen... mycket kan inte. Kände mig helt förlamad. Tänk vad beroende man kan vara av en teknisk pryl...

Anonyma InternetMissbrukare - här kommer jag. Undra var min lokala avdelning finns...? Får kolla på nätet. De kanske har ett internetforum man kan diskutera i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0