Och julen vara ända till påska...

Tänkte nästan att jag såg fel när jag var i affären för att fylla på kylskåpet efter min frånvaro hemifrån. Jul-ägg. Jo, det är sant (och det var inte bara nån tidig påsk-kampanj). En större äggproducent hade en stor skylt, lite juligt röda äggkartonger och propsade att jag skulle köpa med mig jul-ägg hem. Känns nästan lika desperat som Coca-Cola's kamp mot julmusten. En kamp man måste säga att de förlorade och gav upp nu när de har ett eget julmustmärke. Men äggproducenten känns fortfarande en aning vilse... är de inte ute vid lite fel helg och tjoar. Räcker det inte med att de i stort sett har monopol på påsken?


Btw. Som sagt varit ute och farit i landet de senaste tio dagarna, därav inget bloggande. Ser dock att det är ett gäng som kikat in i alla fall. Trogna läsare? Kul! Nu är jag hemma igen, och bloggandet ska nog ta fart igen det med. Kanske med lite tankar från resan. Jag, och därmed strax därefter Ni, får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0