Expert... I think not!

Jaha... mitt i all julklappsjakt så fick jag för mig att be Expert printa ut några av mina kort. Tanken är ju att några stycken av dem ska hamna på min vägg så småningom. Det verkade inte vara några större problem, lämnade in CDn, sprang vidare ut i folkvimlet och återvände som avtalat och fick en bibba bilder med mig.

Döm om min förvåning när jag sedan i bilen på väg hem upptäcker att knappt hälften av mina kort saknas! Och framförallt, den riktiga katastrofen (kanske inte för mig då) är att jag helt plötsligt bläddrar fram ett kort på en pudel. Intet ont i sig, men jag har ingen pudel. Jag känner ingen med pudel och jag har absolut inte fotat någon pudel. Kort (pun not intended) sagt, det är inte mina kort. Jag har fått kort från någon okänd människa som nu antagligen saknar sina kort.

Efter samtal med Expert (nåja, de heter ju så i alla fall) så gjorde de åtminstone en halv pudel. Jag fick mina resterande kort, som låg kvar i affären, och återlämnade de jag inte kändes vid. Så framkallade du kort på A6 igår och saknar kort på bland annat en pudel, så gå tillbaka och säg vad du tycker. De förtjänar att höra det - och nu ska korten finnas där.

Well... 5 och en halv timmer till julafton. Någon som har någon julklapp kvar att fixa? Det börjar bli dags nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0