Argh

Man hör ju att kunskap är bra, och mer kunskap kan aldrig skada. Damn, jag har nog till och med slängt ut det, och menat det dessutom. Och alltsom oftast stämmer det. Men just nu så känns det helt falskt. Har borrat huvudet djupt ner i matematisk statistik och jag får inte luft helt enkelt. Känns som om jag skulle kunna explodera, eller implodera. Vilket som nu är tuffast. Får se om jag kan hitta min snorkel så jag kan skumma lite under ytan och göra ett fåtal djupdykningar...

I'm going in... don't wait up....

Kommentarer
Postat av: Durmer

Implodera är alltid coolast. Då stökar man inte ner sitt rum lika mycket.

2006-12-11 @ 18:35:16
URL: http://durmer.blogg.se
Postat av: Enc

Very true. Väldigt smidigt, och framförallt effektivt. Ska satsa på det nästa gång...

2006-12-12 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0